onsdag 21 september 2011

Gymnastik!

Gårdagen bjöd på en härlig löpartur. Jag sprang 8 km, vilket är ganska långt för att vara mig. Härligt att låta svetten lacka och man riktigt känner hur kroppen får arbeta. Med risk för att sticka ut hakan, så har jag ingen förståelse alls för hur man inte tar sig tid att motionera på sin fritid. Vi ska ju ha kroppen frisk och kry i många år framöver. Kroppen är ju vårt redskap, och tiden finns även om man är småbarnsförälder bara man planerar.


På söndag är det gymnastikpremiär för lilla prinsessan. Rosa gymnastikdräkt, tights och små söta dansskor är inhandlade, och nu ser vi fram emot att ta oss an alla roliga redskap och träffa alla små kompisar. Mamma och pappa skall naturligtvis följa med.

1 kommentar:

  1. Bra jobbat med joggningen! Jag tappade lusten helt efter tjejmilen och har bara varit ute två gånger på två veckor. Har bestämt mig för att sänka ambitionerna nu och försöka komma ut flera gånger i veckan, men kortare sträckor.
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar. Det uppskattas <3