söndag 5 juni 2016

Fredag!

I fredags hände det mycket! Jag var och hälsade på Ida i skolan på förmiddagen. Vi var i skogen i naturrutan, hade rast, gjorde matte, läste och åt i matsalen. Det var jättemysigt att hänga med Ida och hennes små kompisar. Klassen var jättemysig och trevlig på alla sätt och vis. Kul att få se alla!

På eftermiddagen åkte Ida och jag till stan för att klippa sig, sen blev det en liten överraskning i form av håltagning av öronen. Ida har tjatat och tjatat, länge länge, men jag har inte gett med mig, men nu blev det en liten överraskad och glad tjej. Gissa vem som blev alldeles överlycklig?

På kvällen var det dags för att gå på clownkalas hos Vera. Ida hade gått helt in för uppgiften och jag hade köpt dräkt och smink. Även Idas kompis Astrid hade gått fullt ut. Två små söta bästisar gav sig av till den tredje bästa kompisen. Söta flickor. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar. Det uppskattas <3