fredag 15 februari 2013

Fredag!

Idag är det fredag och det innebär ledighet för Ida och mig. Älskar dessa lediga fredagar. Det bästa beslut jag har tagit:-) Härligt att få tillbringa en hel dag i veckan med Ida. Skönt också att inte stressa iväg. Dessutom är många av våra vänner och Idas lekkamrater lediga på fredagarna så det innebär ofta playdate. Även momo är ledig, vilket också är härligt.

Idag har det varit lek med en av Idas små bästisar, Astrid. Hon och hennes pappa Oscar samt lillebror Nils var här och vi bjöd även på lunch. Barnen lekte jättefint som vanligt och Oscar och jag kunde fika och prata strunt ihop. Mysigt!

Nu väntar vi bara på att maken skall komma hem så vi kan fira hans nya jobb som han börjar den 14 april. Grattis älskling! Jag är oehört stolt över dig, och är glad att du är en man med drivkraft och en person som eftersträvar personlig utveckling hela tiden, vilket jag anser är en väldigt viktig och attraktiv egenskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar. Det uppskattas <3