torsdag 8 september 2011

Hon växer så det knakar....







Tänk vad fort de växer, de små liven. Idag provade vi förra årets overall i storlek 86, och innerst inne hade jag önskat att den hade passat, och kunnat vara hela säsongen. Ack så fel jag hade. Skruttis har växt en hel del på längden i sommar och blivit en stor tjej. Hade dock önskat att hon hade lagt på sig lite på vikten också, men, men....man kan inte få allt.


I morgon blir det en tripp in till stan med finaste mormor för att prova overall och tillhörande assecoarer. Man måste ju ha nya vantar och mössa när man får en ny overall, eller hur? Naturligtvis blir det ett besök på Polarn och Pyret, då de enligt min mening har de bästa ytterkläderna. Funderar bara på vilken storlek man skall köpa, 92 eller 98? Vintersäsongen är ju trots allt ganska lång......

1 kommentar:

  1. Jag handlade overaller förra veckan till mina små. Thea (2½ fick storlek 98) förhoppningsvis passar den även nästa år då hon har 86/92 nu! Jag handlade på Kappahl, gillar deras overaller och de har bra pris! Ska nog försöka hitta någon fin mössa också, kanske blir det Pop!

    Lycka till med köpet! Kram M

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar. Det uppskattas <3