måndag 21 februari 2011

Ridning!

Fina Mowgli!
Godmorgon på er!

Helgen avlöpte snabbt, och det var bara en massa mys som stod på schemat. Skönt efter några hektiska helger med middagar och diverese aktiviteter.

I lördags var jag för första gången och red efter ett lååååångt uppehåll. Jag har inte ridit sedan precis innan jag blev gravid. Jag var lite nervös innan, men det kändes jättebra, och efter fem minuter var det som om jag aldrig hade suttit av. Det var som att cykla ungefär. Lite kallt var det, men mycket kläder och en varm dusch senare så var man varm i hela kroppen. Jag längtar oehört tills det blir en dag då jag äntligen kan köpa häst igen. Jag saknar det så innerligt i hjärtat, men hjärnan säger att det inte är rätt tid, och det är det absolut inte. Nu finns Ida och hon går före allt annat och jag skulle aldrig göra avkall på hennes tid. Förhoppningsvis kan vi kanske dela ett gemensamt intresse i framtiden, med härliga ridturer i sommarkvällen.
Ha en skön vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar. Det uppskattas <3