onsdag 2 februari 2011

Nya tag!



Ja, då är det ett nytt år och nya tag. Jag har på senare tid blivit sugen på att starta upp bloggen igen, och det är väl så det är med bloggande, under vissa perioder är man inspirerad, och under vissa har man bloggtorka. Men jag hoppas att ni vill fortsätta att följa min och Idas vardag, där jag skriver om både roliga och tråkiga saker, vardagsbestyr, föräldrartankar, inredning och shopping.

Både sommaren och vintern flög förbi, både roliga och mindre roliga saker har hänt. Jag har nu återgått till karriären och jobbet. Föräldraledigheten är över för både för min och min makes del. Det har varit en underbar tid fylld med lycka och jag är verkligen tacksam över att få ha upplevt denna tid, men nu är det dags att återgå till vardagen, och försöka njuta av den och hitta guldkorn i vardagen.

Ida har nu blivit stora tjejen. Hon har fyllt hela ett år, har börjat på dagis, hon går, pratar och är ett underbart energiknippe som både tar och ger energi. Hon är busig med glimten i ögat och tiden med henne är full med upptåg.

Lilla busan, vad pappa o jag älskar dig!

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar. Det uppskattas <3