söndag 21 mars 2010



Här hemma pågår operation städning och rensning inför våren. Mitt motto är "renodla" ;). Allt som vi inte använder skall ut till förrådet eller säljas via blocket eller på loppis. Det mest positiva är ju då att man kan få in nya pengar för att köpa nya saker, eller hur?

Även förvaringsmöjligheterna har ökat drastiskt här hemma. Nya förvaringskorgar från nätbutiken Julias vita drömmar har inhandlas, som för övrigt är en av mina absoluta favoritbutiker. I korgarna skall alla de där hemska vita kuveren läggas för inväntas betalning. Innan har de drällt överallt här hemma, eller hamnat i en stor hög på skrivbordet. Men nu är det andra bullar.

Hoppas att ni har en skön helg!

Kram Jessica

4 kommentarer:

  1. Åh de är så jäkla snygga! Har suktat efter de mnga gånger, men är för snål helt enkelt :-).

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Jätte fina stålkorgar. Jag har trådkorgarna man kan sätta på väggen.
    Skönt att rensa lite också!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Mycket trevlig tapet det där måste jag säga :)
    Nu ska jag kolla vidare i din blogg!

    (det va jag som skickade det tidigare inläggen men något blev fel och jag tror att det kommer stå igen att det är "fel" blogg som skickat)

    Är i allafall min riktiga adress :) candykills.blogg.se

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar. Det uppskattas <3