torsdag 11 februari 2010

Shopping till Ida







Bilder från www.polarnopyret.se
Igår var jag i stan och fikade på mitt jobb. Alltid trevligt att komma dit och träffa alla. Lite jobbsnack blev det, men det gör inget eftersom jag känner man att man, trots sin mammaledighet, är med på banan. Jag gillar ju mitt jobb även om det kan vara stressigt ibland.

Det blev lite shopping till Ida igår igen. Det är konstigt, men man kan inte bara låta bli att köpa något till henne varenda gång. Förbereder nu inför sommaren med att köpa strl 68. Jag har precis börjat med strl 62 och har fortfarande en del kläder i strl 56 som hon använder. Hon är inte så stor den där lilla prinsessan, trots att hon fyller hela 4 månader på tisdag. På bilderna ovan ser ni vad som inhandlades. Man kan säga att jag är stammis på Polarn o Pyret.

I kväll kommer äntligen målaren för att titta på vad som skall göras här hemma. Det skall inte bara tapetseras om i Idas rum utan även i vardagsrummet och arbetsrummet. Ska bli jättekul, och nu är vi äntligen igång. Återkommer med vidare info och bilder :)

Ha en bra dag!

Kram Jessica

2 kommentarer:

  1. Önskar att vår dotter inte var så gammal när det gäller att handla kläder!:) Det är svårt att hitta snygga kläder när de kommer upp i 7-8 årsåldern.
    Jätte mysiga kläder du köpt till Ida.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Jessica! Vilken urgullig omlottklänning (eller är det en topp?)! Nu blev jag sugen för lilla räkans räkning... hon hade varit så gullig i den!

    Tack så hemskt mycket för utmärkelsen! Vad glad jag blir :-). Jag har bestämt mig för att inte lägga utmärkelser på bloggen, mest för att jag inte tycker att det ser snyggt ut ;-). Men du ska veta att jag är såå smickrad och glad!! Men utmaningen ska jag anta!

    Stor kram M

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar. Det uppskattas <3